KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka klauzula informacyjna znajduje się w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Psychoedukacja

Zajęcia psychoedukacyjne, przeznaczone są dla uczniów z deficytami w rozwoju poznawczym i emocjonalno- społecznym. Zajęcia te mają charakter psychoedukacyjny i terapeutyczny. Są adresowane do uczniów z deficytami w rozwoju poznawczym i emocjonalno- społecznym. Składają się z bloków tematycznych odwołujących się do poszczególnych sfer rozwoju procesów psychicznych tj. uwaga, pamięć, myślenie logiczne, twórczość i spostrzegawczość, emocje i rozumienie sytuacji społecznych.

Celem zajęć jest:
- kształtowanie pozytywnego nastawienia do uczenia oraz poprawa jego efektywności
- rozwijanie inteligencji emocjonalnej, co ma dać efekt lepszego rozumienia własnych emocji i doskonalenie samokontroli, radzenia sobie w sytuacjach trudnych – zwłaszcza szkolnych.
- synchronizacja funkcji poznawczo – percepcyjno motorycznych
- rozwijanie umiejętności słuchania, uaktywnianie mowy i słownictwa
- rozwijanie odporności na niepowodzenia
- rozwijanie umiejętności wyciszania się (relaksu).